Dag och natt varje dag

Godkväll på er! Medan jag sitter och skriver detta så kan jag berätta att jag väldigt trött. Ska strax krypa ner i min säng, tänkte bara skriva klart detta. Iallafall så har jag varit riktigt duktig idag! Jag var på gymmet extra tidigt idag, från att jag kom dit tills att jag börja stretcha så var det två timmar. Så jag är stolt och känner redan nu att jag är lite öm på de ställerna som jag tränade, lite som påbörjad på träningsvärk. Så trevligt! 
 
Iallafall så mötte jag upp pappa efter jag hade tränat och åkte hem till mamma och sedan åkte vi vidare och jag har kört hela tiden. 11 mil. Jag är duktig jag! Har även träffat min syster, hennes kille och hennes son. Jättetrevligt!
 
Men nu kallar sängen. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback