Det stämmer

Hej allesammans! Hoppas både eran dag igår och idag var bra, själv var mina dagar bra! Spenderade gårdagen på landet och senare på kvällen i gymmet. Härligt! Tränade ganska länge och känner att jag börjar få träningsvärk i armarna och rumpan så det är trevligt! 

Idag har jag varit i skolan och pluggat på och efter skolan så åkte jag in till mammas jobb och var där ett tag sedan så åkte vi och kollade på en lägenhet. Men innan så köpte jag choklad, har varit sugen på choklad ett tag... ;-)
 
Lägenheten som vi kollade på var fin, men det var ganska mycket insyn så blir nog inget med den. Men fint område! Fortsättningen fortsätter efter en lägenhet.
 
Imorgon har jag det så skönt så jag börjar efter lunch! Ska upp runt kanske nio imorgon jätteskönt, ska även hinna träna lite. 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback