Donken häng

Idag har jag varit otroligt duktig! Man måste få skryta lite om sig själv ibland också... Så jag passade på nu, väldigt stolt över mig själv att jag tog mig ut och sprang imorse nämligen. Den bästa träningen är den som blir av. Annars har jag haft en bra dag, åt lunch hemma idag eftersom jag började sent. Efter skolan så träffade jag Nicole och hennes kompis Julia. Jättetrevligt! Vi satte oss på Mc donalds och hade det roligt. Sedan började vi röra oss hem, jag och Nicole stannade dock till i Slussen då jag skulle köpa skölningsmedel till mamma som hade glömt att köpa det. På väg ifrån Slussen så var det verkligen kaos i tunnelbanan så vi kom inte med den första... Aja... Nicole missade dessutom bussen men vi träffade en kompis till mig som hon åkte vidare med när jag hoppat av bussen vi satt på. 
 
Nu åt jag nyss middag! Jättegooooott! Ikväll har jag inte så mycket planerat, om jag hinner ska jag spela lite... ;-) Men annars tänkte jag läsa igenom ett papper som jag ska ha till imorgon.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback