Godnatt

Ojojojoj! Har faktiskt inte ens något minne av vad jag gjorde igår... Men jag var upptagen och när jag inte var det så spelade jag Sims 3 för att ta det lugnt. 

Idag så slutade jag runt tolv och stannade kvar i skolan till halv tre. Sedan gick jag ner till sickla udde för att ta tvärbanan. Åkte den i några stationer och gick sedan hem. Väl hemma så plockade jag ur skolböcker och liknande och kollade pyttelite på ett avsnitt av en serie. Sen åkte jag till gymmet och tränade mage. Sköööönt! Stretchade och duschade efter. Åkte sedan till pappa, Johan och Pano som var och fixade lite saker. Sedan åt vi ute och hade det bra! Snart ska jag sova, är riktigt trött! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback