Hammarby tåget

Men oj! Jo jag vet ingen bloggning igår. Men jag har en bra anledning, jag vaknade nämligen upp igår på landet, där så fixade jag och min bror min studsmatta, sedan åt vi även lunch och åkte ut och fiskade i tre timmar ungefär.  Rättare sagt min brorsa fiskade och jag testade att kasta några gånger men eftersom det är min brorsas spö och det var ganska svårt spö så fick han tillbaka spöt efter ett litet tag. 
 
Idag vaknade jag upp bredvid min älskling. Han kom nämligen hem till mig sent igår kväll när jag hade kommit hem från landet. Jättemysigt! Han stannade hos mig lite till lite innan klockan ett, sedan satt jag och pluggade och åt nudlar! Gick jättebra och jag blev klar med min tyska läxa. Otroligt varmt idag, satt tillomed ute och pluggade ett tag, jätteskönt! Runt klockan fyra så kom pappa och hämtade mig och vi skyndade oss in till stan för att hinna se Hammarby tåget! Häftigt! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback