Kraaaattin

Oj vad hände nu? Jo det. Jag vet inte ritkigt, men så var det. Efter skolan igår så gick jag hem till Katrin och åt glass och fotade med hennes kamera. Mysigt hade vi! Efter det så mötte jag upp mamma på gullmarsplan sedan så åkte vi hem tillsammans, vi hoppade av några busshållplatser tidigare och tog en promenad hem. Sedan så gjorde mamma mat och jag sallad så åt vi. Jag gjorde lite matematik tal också! 
 
Idag så fick jag och Katrin sovmorgon av vår lärare så vi började 10:30 och då hade vi idrott efter idrotten var det lunch och sedan hade vi samling och sen så slutade vi. Det vill säga en kort dag! Inte ens någon lektion, om man inte räknar med idrotten. Men jag menar en lektion man behöver plugga på. 
 
Efter skolan så hämtade mamma mig och vi stack direkt till landet. Så nu har vi varit här sedan kl tre. Jag har inte gjort jättemycket utan mest slappnat av. Imorgon ska vi kratta en massa, trevligt!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback