Kungsträdgården

Idag har min dag varit fantastisk! Vet inte riktigt vad jag ska säga, den har bara varit grym! Träffade en kompis som jag inte träffat på ungefär två år och vi hade så grymtkul! Lyckorus i kroppen har jag! Vi möttes vid T-centralen och gick därifrån in till Kungsträdgården, först satt vi där ett tag och bara pratade men sedan så gick vi och köpte oss varsin glass. Jag tog en piggelin! Efter det så kollade vi på blommorna på träden. Sen satte vi oss igen vid fontänen och fortsatte och prata, jättemysigt. Lite senare så gick vi runt i affärer och det slutade med att min kompis köpte två tröjor inne på H&M. Sedan så åkte vi hem till mig och fortsatte och prata! 
 
Till middag åt jag och pappa spagetti och köttfärsås. Jättegott var det! Pappa har även varit nere i tvättstugan och tvättat lite kläder så nu har jag rena kläder, härligt! Mer har jag inte gjort, förutom att duscha. Och sitter just nu och ser på Trolljägarna på tv3. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback