Boxning

Ligger nu i min säng och tar det lugnt. Så skönt att jag funderar på om jag ska kolla på något avsnitt av Crimninal minds eller bara sova. Har inte riktigt bestämmt mig... Vi får se! 
Jag kännar att jag verkligen hunnit göra mycket idag vilket är riktigt skönt. Hoppas det blir fler sådana dagar då man hinner göra mycket men ändå hinner vila. 
 
Kom nyss på att jag redan har träningsvärk i magen. Vilket är ganska häftigt enligt mig då. Tänkt att övningarna jag gjorde för magen idag redan tar tag. Hmmm... 
Har iallafall duschat så nu luktar jag inte illa längre, vilket är väldigt bra. Blev lite besviken när jag kom på att jag var tvungen att duscha. Jag orkade helt enkelt inte men det är skönt att duscha när man väl gör det. Hade faktiskt lite argumnet mot mig själv varför jag var tvungen att duscha, det som vann var att jag inte ville lukta svett i skolan. Ganska smart... 
 
Imorgon ska jag med på ett till boxningspass med Katrin. Spännande igen, tränaren som hade träningen som jag var på igår sa att jag var tvungen att åtminstonde testa alla pass, då det är olika tränare till alla. Så ska testa imorgon och kolla vad jag tycker. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback