Boxning

Kanske är det snart dags för att sova? Är trött men inte ovanligt trött utan på ett konstigt sätt är jag skönt trött. Undrar lite hur man kan vara det men tydligen är jag det för tillfället. Har precis ätit glass med pappas egna choklad sås som han gjorde iordning åt mig och honom. Gott som bara den var det. 
Har även ätit middag med pappa och Fia och tagit en dusch efter det. Skönt att vara renn och fräsh nu!
 
Som jag berättade för er så gick jag till Katrins boxningklubb och var med på en träning. Det var riktigt häftig! Och jobbigt för den delen... Men kul var det och jag gjorde mitt bästa. Fick lära mig grunderna och sedan var jag med på fys. Oj... Haha... Men det var skönt att få vara med några andra som pushade mig, blir mycket mer som händer då. Så det var roligt och jag ska nog gå tillbaka och testa igen. Stannade kvar i kanske en halvtimme och kollade på Katrins träning men sedan gick jag hem för att äta. 
 
Nu ligger jag i sängen och ser på "En resa för livet" som handlar om SOS-barnbyar och vad som händer nere på Filipinerna. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback