Fantastiskt

Well welcome to my crib! 
 
Hoppas ni mår super bra och har haft en bra dag! Som ni sett så har de här två dagarna varit fyllda med aktiviteter och därför har jag inte jättestor lust att blogga, eller lust till att blogga har jag men inte tid. Dessutom så när jag är med Alex så vill jag gärna vara med honom och inte sitta med mobilen (även fast jag gör det...). 
 
Iallafall så har jag haft en kanon helg! Idag mötte jag upp min faster Åsa och min kusin Lina vid Åhléns city och så gick vi och fikade. Jag tog en toast med kyckling och någon slags feta ost, det var super gott! Sedan så begav vi oss till Statsteatern där vi skulle se en teater som heter Macbeth, det var en fantastisk föreställning! Jättebra var den verkligen! För er som kanske söker på Wikipedia för att se vad det är för föreställning så kan jag berätta för er att den var omgjord, det var tillexempel rap med. 
 
Efter det åkte jag hem till stan och när jag kom hit så satte jag mig och försökte plugga vilket gick sådär. Förstår inte vad jag ska göra och blir så frustrerad! Men efter ett tag så ringde mamma och frågade om jag ville fika med henne och självklart ville jag det så vi tog en fika på Gunnarsson, det fick bli en semla och en cola för min del, mums! 
 
Sen har jag återigen gått hem och försökt pluggat. Har iallafall lär mig glosorna till Tyskan så det är bra. Men det blir nog bra!
 
Ha det bra så hör jag av mig snart igen! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback