Farmor

Ställde klockan lite tidigare idag för att igår så blev det lite stressigt på morgonen. Men idag gick det bättre att komma ur sängen. Gick till skolan som vanligt och har varit där tills ungefär fyra. Efter skolan så åkte jag till Södersjukhuset för att hälsa på farmor som ligger där med en ny opererad fot, hon bröt tyvärr den häromdagen. Men det var trevligt att träffa henne. Vi var där i kanske en timme. Och jag åkte hiss! Jag som är rädd för hissar... Applåder till mig tack! 
 
Igår så sa jag ju att jag skulle till boxningen med Katrin igen. Men jag beslutade mig för att det nog inte kommer fungera för när jag bor hos mamma så är det alldeles för lång tidsträcka fram och tillbaka till träningslokalen. Dessutom så var jag ju hos farmor så länge så boxningen hann börja så det var mer värt det att hålla farmor sällskap. 
 
Nu hade jag tänkt mig att jag strax ska äta lite middag tillsammans med pappa. Sedan ska jag nog duscha och göra mig iordning för läggdags... Nej det är inte så att jag kommer sova klockan åtta utan det brukar ta mig sådär 3-4 timmar för att äta middag och duscha... 
 
Tycker ni att det är tråkigt när jag inte lägger upp bilder från min kamera? 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback