Finast i hela världen och imorgon

En hostig Ida säger nu godnatt. Ska inte till skolan imorgon men tänkte ändå att det var en bra idé att gå och lägga sig nu så att jag får sova några extra timmar imorgon. Imorgon hade jag tänkt plugga lite här hemma, måste få lite gjort. Ska ha klart naturkunskapen till på onsdag då vi ska redovisa, ska även plugga lite Tyska eftersom jag egentligen har prov imorgon som jag då missar och sen ska jag kika in lite på historian som vi har seminarium i snart. Har dessutom svenska imorgon... Då ska min svenska lärare gå igenom det vi ska ha till prov i snart. Så jag missar ganska mycket men jag hoppas att jag kommer ifatt. 
 
Har inte gjort så mycket idag. Försökte mig på tyskan och historian, historian gick det bättre på men det var så rörigt och tyskan så förstod jag nästan inget så det skulle jag behöva lite hjälp med.
Annars har jag kollat på en massa videos på Youtube, vilket varit roligt. Har även som ni redan vet kollat på Criminal minds. 
 
 
Hittade precis den här bilden, min älskade pojkvän. Finast i hela världen är han! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback