För det har jag gjort.

Godmorgon säger jag som vaknade för ungefär halv 12. Trött är jag inte längre iallafall, somnade runt kvart över 1 eller halv två så länge har jag sovit vilket är otroligt skönt. 
Igår vet jag att jag sa att jag skulle blogga igen, men jag glömde helt bort det när jag väl hade åkt. 
Jag åkte nämligen till en kompis för att vara där med en massa andra kompisar och ha roligt. Det blev en riktigt lyckad kväll. Vi dansade massor och hade det jättebra. 
Åt subway till middag och det var super gott! 

Nu sitter jag på toa och har det bra haha. Är nämligen hos mamma så att gå på toa gör man ju genom att gå ut och gå in i en bod. Aja så jobbigt är det inte.
Idag är planerna... Inget faktiskt. Eller jag har hört av mig till min syster för att se om hon har lust att hitta på något, med lilla Liam. Så vi får se.
Sen ska jag även skicka runt mitt cv till en massa olika jobb och se vad som händer med det. 




Kommentarer
Postat av: Anonym

Kan du lägga upp tips på alla hjärtans dag present till pojkvän?

2014-02-09 @ 17:57:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback