Försenat blogginlägg, kl. 10-11.

Godmorgon då! Som ni märker är jag inte i skolan idag heller men det beslutet tog jag igår tillsammans med pappa. Jag mådde inte jättebra hela dagen igår så därför tänkte jag att om jag inte är hundra procent frisk så är det ingen idé att gå till skolan. Kommer jag till skolan och mår dåligt så kommer jag sitta där och inte göra något alls. Dessutom så kommer jag förmodligen bli ännu sjukare vilket inte är så smart, är jag borta två dagar från skolan och blir frisk så är det värt de dagarna. Men går jag tillbaka efter en dag så kan jag bli sjukare och då kanske jag blir sjuk igen och ännu mer förkyld än vad jag är nu och då kan jag vara borta från skolan i kanske veckor, det vill jag inte! 
 
Det där blev väldigt komplicerat... 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback