Förskyld

Host host host! Ja, det är vad jag har gjort dessa timmar jag har varit borta från bloggen. Åkte till skolan som vanligt idag men åkte efter lunch hem då jag mådde för dåligt, feber och hosta har jag fått. Jag hostar verkligen hela tiden! Hmmmm... Kom hem vid halv ett ungefär och bytte på en gång om till min onepiece som jag nu har på mig under täcket med värme dynan på. Har kollat på två avsnitt av Criminal minds, är nog besatt i serien, men känner just nu att det är ganska bra att ha en sådan serie för annars så hade jag bara suttit här. 
 
Ska fortsätta att ta det lugnt nu. Så jag blir frisk snart! Så nu ska jag se ett till avsnitt av Criminal minds medan ni får kolla på denna underbara bild från Kroatien. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback