Frågor?

Är klockan snart fyra? Är ni säkra? 
Ligger i sängen med Alex och lyssnar på musik. Han är för tillfället mitt skrivbord, ett väldigt fint skrivbord! Igår så somnade vi inte så sent, men jag vaknade tidigt. Tjugofem över åtta var jag vaken och försökte verkligen sova vilket gick sådär. Men men... Han sov i ungefär en och en halv timme till efter det. Så runt tio var vi vakna. Då fixade vi frukost och åt den. Sen har vi tagit det lugnt och kollat på massor av Criminal minds avsnitt. Haha... Men igår kväll såg vi en film som heter Loopers, rekomenderar den verkligen! Det var super bra! 
Jag har precis sminkat mig men ligger fortfarande i sängen med onepiecen på. Mysigt är det! 
 
Men nu ska jag fortsätta att göra mig iordning. Även fast det är ett bra tag tills jag ska åka iväg på dagens äventyr. Berättar mer om det senare. 
 
Funderade på om Alex ska skriva ett inlägg... Lite frågor? Har ni någon fråga ni undrar över? 
 
 
Någon vill inte vara med på bild idag... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback