Frukost serverad

Imorgon när jag kommer till skolan så finns den en sak jag får serverad och det är frukost. Vilket är riktigt trevligt, äter frukost i skolan, hur många får göra det? Det är nämligen så att vi ska ha en speciell dag imorgon och då ska två lärare Jesper och Madde fixa frukost till de som vill ha i skolan imorgon. Sedan har vi föreläsning och sen efter det så fick man välja vad man skulle göra mellan tre saker. Antingen kunde man köra på Military Training med Jesper, dans eller tjejsnack. Jag valde dans med mina kompisar. Är dock inte speciellt duktig på att dansa men jag tänkte att jag kunde få ett gott skratt imorgon iallafall. 
Efter lunchen ska sedan alla ettor gå och spela bowling och sen ska vi vara ute i olika grupper, blandade mellan klasserna vilket är roligt för då får man lära känna de ur de andra klasserna som man inte känner. 
 
Så det ska jag göra imorgon. Efter skolan ska Alex komma till mig och så ska vi mysa och ha det bra, äntligen. Vi ska äta god mat till kvällen och sedan har vi chips och dip till efterrätt, vem kan klaga? Inte jag iallafall. 
Men nu ska jag leta upp en bild så jag kan köra på tbt på instagram och facebook. Hmmm... Sånt där är roligt! Nu la just mamma upp en bild, attans! Men jaja... 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback