Glass och magi!

Nu sitter jag här och känner att jag har varit riktigt duktig. Har nämligen nyss städat mitt rum så det är städad och fint, kändes att det behövdes och just nu känner jag att jag har ett större rum än jag trodde... Hmmm... Magi? 
 
Dagen idag har varit jättebra. Kom till skolan vid ungefär halv nio tiden och då åt jag frukost. Det var jättegod frukost vilket var kul. Åt två mackor med ost och gurka på, två glas med äppeljucie, en kiwi och sen tog jag ett päron också som jag åt på bussen hem. 
Men runt nio tiden så drog föreläsningen igång. Hon som pratade var så duktig! Blev helt chokad och många kände sig träffade när hon prata vilket var riktigt duktigt. Hoppas man träffar på henne igen, för er som undrar lite om henne så heter hon Christina Stielli. 
Efter det gick vi upp och dansade. Roligt men svårt och efter det så hade vi lunch. Dock tyckte jag inte så jättemycket om lunchen men jag blev iallafall mätt vilket är huvudsaken. 
Klockan 12:45 befann vi oss i bowlinghallen för att tävla lite. Jag sluta på 191 poäng vilket var grymt gjort om jag får säga det själv! Jätteroligt hade vi! 
Vi slutade dagen nere vid Sickla sjön där vi skulle samla ihop saker som vi hitta på bokstaven S och P. Hmmm... Vi hitta 14 saker... Så ja, duktigt av min grupp. 
 
Sen nu har jag inte gjort så mer än vad jag har berättat. Eller jo, jag tog en glass och åt också och det måste jag säga: Det var riktigt gott! Mums! 
 
 
Ser ni mitt städade rum? Fint va! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback