God kväll

Godkväll ni fina! 

Ursäkta mig att jag inte har bloggat tidigare idag, men har känt att det inte riktigt fanns tid till det. Vaknade nämligen upp bredvid världens bästaste pojke och sedan dess har det inte funnits mycket tid.

Igår kom iallafall Alex till mig och vi åt god mat och bara myste. Han stod utanför min dörr med världens finaste rosor och god choklad! Min älskling! Åh så glad jag blev! 

Iallafall så somnade vi både runt klockan 12 då vi var så sjukt trötta, vi sov till kanske 10 imorse och sedan dess har vi gjort massa saker. Vi åt frukost runt 12 imorse. Sen har vi städat och filmat in en video, jag blev nämligen nominerad av en kompis. Ni som inte vet vad som händer när man blir nominerad är nämligen att man egentligen ska dricka en öl, jag dricker inte öl och valde istället att ta en cider. Det gick super bra och jag nominerade tre styckna... Alex, Amanda och Linnea! Wohop! Linneas video har jag redan sett och de andra väntar jag på... De har alltså 24 timmar på sig att dricka öl (egentligen då). Annars så är de skyldiga mig ett flak med öl, hellre cider då... Eller? 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback