Godmorgon!

Godmorgon alla morgon trötta där ute. Vaknade tjugo i tio av att mamma väckte mig vilket var precis lagom. Låg dock var i sängen i ungefär tio minuter och försökte vakna. Sen så gick jag upp och gjorde frukost, gott. Åt två mackor och ett ägg med ett glas O'boy, ungefär det vanliga då. Sen har jag kollat på all snö som bara vräckt ner. Ojoj... Det är inga små snöflingor här... De är riktigt stora och många för den delen. 
Sen har jag gått ner till boden där toaletterna finns här hos mamma och tvättat mig lite och gått på toa. Dock känner jag mig riktigt seg idag... Men det kommer nog försvinna då jag ska gå på ett IW pass med mamma nere på friskis idag, då brukar jag vakna upp. 
Annars har jag inget planerat... Hm... 
 
Har ni något roligt att göra idag? 
 
Pappa skickade mig ett videoklipp från Gotland på en av min styvmors häster som heter Henry som är i ridhus och tränar lite på att hoppa över hinder. Såg ganska roligt ut... Men bra jobbat Henry! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback