Jag ser något i just dig.

Glad alla ♥-dag på er! 
 
Hoppas ni har haft en super bra dag vart ni än varit med mycket kärlek från vem som helst. Själv har jag äntligen varit i skolan, vilket har varit bra. Var dock inte med på idrotten då jag fortfarande hostar, snorar och har ont i huvudet till och från. 
 
Men nu när jag har kommit hem har jag städat i både mitt rum och i köket, så kanske att jag visar det innan Alex kommer hit. När Alex kommer hit ska vi nog inte göra något speciellt, jag är ju som sagt fortfarande lite förkyld och orkar därför inte göra så mycket som att gå ut och äta middag. Dessutom är detta bara en fredag så vi skjuter upp denna fredag som man ska spetsa till lite med extra romantiskt till någon annan dag. 
 
Dock har någon av er ställt en fråga till mig och frågat vad man kan ge till en kille i alla hjärtans dags present så det tänkte jag skriva ett litet inlägg om senare. Dessutom tänkte jag kanske fixa ihop ett klipp med mig och Alex på, ska vi ställa frågor till varandra kanske? Har ni någon idé? Berätta! 
 
Kram på er! Just NI är fantastiska! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback