Kan en kamera ha bråttom?

Börjar bli bråttom nu. Jag och mamma ska ju nämligen ner till friskis och träna snart men vi har suttit i soffan och kollat på en kärleks film så vi har inte riktigt tänkt på att vi har bråttom men nu så håller iallafall mamma på att fixa lunch som vi sedan äter framför filmen så vi hinner se klart den. 
Det här känns som en skön dag. Har inte gjort speciellt mycket, har slappat tills nu vilket är riktigt skönt. Tänkte att jag skulle ha redigerat ett videoklipp som jag och Katrin gjorde men det var helt klart väldigt muppig så det blev inte av. Men är ni intresserade av att se en video? Och vad för video? 

Har också suttit och kollat på var jag kan laga min kamera. Mamma säger att jag borde köpa en ny... Men jag vet inte riktigt. Får se hur mycket det kostar att laga den. Hm...
 
 
En bild fotad med Alex kamera. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback