Kärleksmums

Jag kom faktiskt hem nu från skolan, tro det eller ej. Nej men jag stannade frivilligt kvar i skolan tillsammans med Katrin. Jag pluggade på min vetenskapliga studie och blev nästan klar... Det enda jag ska göra nu är att låta pappa och Fia läsa den ikväll, sen ska jag ändra lite saker. Det brukar oftast vara så för mig att om jag läser igenom ett arbete senare så ändrar jag lite till det bättre. 
 
Köpte en kärleksmums i skolan idag. Det var nämligen så att när vi egentligen slutade så hade treorna i skolan ställt upp i korridoren och där sålde några kärleksmums och det var precis vad jag behövde. Tror jag fick ett litet socker fall för sedan efter jag hade ätit den så mådde jag bra igen. Gott var det också. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback