Mail, hemma och rast?

Hej på er!
Hoppas ni mår bra och har det bäst, förmodligen så är de flesta av er i skolan eller på jobbet. Själv ligger jag nerbäddad under ett täcke och hostar. Jag tror hostan har skaffat sitt egna liv och det är ganska galet liv. Klockan är kvart i tolv vilket alltså skulle betyda lunch i min skola men här hemma betyder det att jag funderar på vad jag ska äta... Kommer förmodligen äta om en timme eller två.
Men jag är iallafall glad! Jag har nämligen pluggat. Jag har skrivit tre sidor på min vetenskapliga studie i Naturkunskap som ska vara inne på onsdag.
Tro inte att jag har sovit länge idag för det har jag inte. Pappa väckte min fem i halv sex och vi pratade om jag skulle gå till skolan, men tillslut så bestämde vi att jag inte skulle det. Bättre att bli frisk. Dock så mailade jag två av mina lärare och frågade om jag kunde göra något hemmifrån som jag nu har jag gjort lite utav och nu tänkte jag ta lite rast. Vet dock inte hur jag ska komma vidare med tyskan så det är ganska jobbigt att sitta fast där... 
 
Hm... 
 
 
Min skatt. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback