Mat som jag väntar på.

Funderar på om jag ska sova nu. Är riktigt trött och det gör ju aldrig något att sova någon extra timme. Men jag tror inte det blir så, brukar sluta med att jag ligger och smsar med min prins istället. Inte för att jag klagar, det är underbart. Undrar hur många gånger jag har somnat med mobilen i handen eller framför Skype. 
 
Idag har varit en bra dag som jag trodde det skulle bli. Åt en sådan underbar middag att jag fortfarande tänker tillbaka på hur god den var. Mums... Jag och mamma har verkligen haft en bra dag. Åkte som sagt till Friskis och tränade vilket gick bra. Där träffade vi på Jennifer med company, Jennifer är min halvsysters halvsyster. Vilket är ganska komplicerat att förstå... Roligt att man träffar så många som man känner när man är på Friskis. 
Sen har vi sett på tre filmer sen igår kväll. Jo vi är duktiga på att se på film. Trevligt har vi haft det iallafall!
 
Vad har ni gjort idag? 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback