Morgonen börjar bra.

Just för tillfället ser jag jättemycket snö utanför fönstret. Fort går det också så jag hinner inte riktigt se detaljerna men vackert är det. Speciellt är det lite roligt. Nu när vi stannade till så såg jag detaljerna, bredvid utanför fönstret så är vägen. Där är det inte vit snö utan mer smutsig snö. Slask.

Ja jag beskrev just snön. Känns så fint, fast ändå inte. Det är ju inte så värst kallt så jag kan faktiskt inte klaga, jag har inget att klaga över. 
Jag och Alex vaknade tjugo i tio imorse. Vi låg kvar i ungefär 40 minuter och bara njöt. Härligt hade vi det.
Efter ett tag så gick vi upp och åt frukost, vi gjorde en subway macka till frukost och det var riktigt gott. 
Efter ett tag så ställde jag mig i badrummet och sminkade mig. Efter som det var så sjukt varmt så bestämde jag mig för att öppna fönstret och eftersom Alex var med så började jag skoja om att jag skulle kasta snö på honom vilket jag inte gjorde. Dock så ställde sig Alex i fönstret och såg hans föräldrar komma så allting sluta med att Alex pappa stod nere på marken och Alex var på andra våningen och kastade snö därifrån. Båda blev träffade och båda skrattade. Jätteroligt! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback