Nu

Hej! Hoppas ni mår bra och har haft en bra dag hittills. Min dag har varit bra... Slutade för ungefär en timme sen och sitter just nu på bussen på väg till gymmet. Vilket är riktigt skönt! Gillar onsdagar, slutar tidigt kan ta det lugnt på lunchen och sen hinner jag även ta det lugnt på Friskis men ändå komma hem i tid för att kunna slappa hemma och förbereda för en ny dag! 

Hade tänkt mig att träna lite extra tid idag. Spännande! Får se hur det går, men det går nog bra. Ska sedan antingen hem eller förbi farmor och säga hej. Får se, har tyvärr ingen handduk med mig så jag kan inte duscha men lukten får väl vara beviset på att jag har tränat, haha.


Har haft på mig det här idag, snygg eller inte? 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback