Promenad ute i det fria.

Höll precis på att säga godmorgon men sen kom jag fram till att så var inte läget. Ligger just nu i sängen hos pappa och kollar på QX-galan, hittills är den jättebra. Har även spelat lite Flappy bird och slog just mitt rekord, fick 21 poäng nu faktiskt. Ge mig ett diplom tack! 
 
Dagen har varit super bra. Fick ju som ni vet sova ut och ha det skönt. Efter ett tag gick jag och mamma på en promenad efter att det hade slutat regna så mycket. Vi var ute i ungefär en timme och det var otroligt skönt. Vi gick runt i Tyresö och jag blev lite förvånad över att jag såg ställen som jag inte förr sett, haha. Sen när vi kom tillbaka hem så hoppade jag in i duschen i en av bodarna och sedan så åt vi lunch. Jag åt lite spaghetti och köttbullar vilket var gott. 
Efter det så åkte jag och mamma till centrum och köpte en blomma och skickade ett brev. Sen gick vi vidare till centrumets kyrka där mammas kompis har öppnat ett café. Det var så otroligt gott, jag åt en kyckling wrap och lite choklad med kokos bakelse och så drack jag en smakis. Riktigt gott! För er som vill besöka stället så heter det Bönorna i Tyresö och bredvid centrumet inne i kyrkan. 
Sen har vi bara tagit det lugnt och diskat lite, inte så mycket mer. 
Och som sagt är jag numera hemma hos pappa, så pappa hämtade mig från mamma för ett tag sedan. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback