Träning och kläder?

Var nyss nere i tvättstugan och la in lite tvätt i extra tvättmaskinen med pappa. Igår kom jag nämligen på att jag saknade lite strumpor och trosor för att klara helgen så nu håller tvättmaskinen på förfullt, ska snart ner igen för att plocka ur och lägga i nytt. Men medan så tänkte jag blogga lite och fortsätta att spela jättehög volym på min musik... Undra vad grannarna tycker? 
 
Det gick super bra på gymmet idag. Skönt att få träna av sig lite. Är så glad för jag märker hela tiden skillnaden, vilket är det jag vill. Skönt att vara där så tidigt också då det inte var så många där och då behöver jag inte vänta på maskiner och så. 
När jag hade tränat klart så väntade pappa på mig utanför och jag fick övningsköra i vad som kändes som flera timmar men egentligen var kanske en till två timmar. Vi åkte och tankade sen så fixade vi även en sak till pappas jobb och sist så handlade vi. Jag tror inte att det var ett sådan bra övningskörningsdag för mig... Tyckte det var ganska jobbigt... Jag fick några nervösa sammanbrott... Men men... 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback