Vackra vadåra?

Hej alla goa och glada! Ursäkta mig för dålig uppdatering idag men har verkligen inte haft ork att blogga. Har dock varit vid datorn hela dagen, har kollat på en massa avsnitt av Criminal minds. Vill inte riktigt tänka på hur många avsnitt jag har sett, men det blir lätt så att man kollar på många serier när man är sjuk. 
Nu har jag iallafall spenderat mycket tid i att kolla på lite Youtuber, bland annat Linn Ahlborg. Men helt plösligt märkte jag att klockan var nio och jag är inte riktigt säker på om jag ska till skolan imorgon eller inte så det är nog bra om jag kommer i säng tidigt. 
Men just nu är jag riktigt törstig efter vatten. Hört att om man är törstig efter vatten så har man vattenbrist, stämmer detta? 
Nu kom pappa in med glass till mig och honom så vi hörs senare. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback