Vad är det?

Idag har jag varit i skolan som en vanlig måndag. Men efter skolan så följde jag med Katrin till frisören där hon klippte bort en decimeter av håret. Modigt gjort och snygg blev det också, så inget förlorat. Efter det åkte vi hem till henne och gjorde iordning en skål med fruktsallad. Vilket var riktigt gott, vi hade i kiwi, mandarin, äpple och banan. Vilket var riktigt gott, mums! Jag som förut inte åt några frukter alls börjar faktiskt bli bättre och bättre på det där nu. Tyckte det var gott också! Skulle absolut kunna göra ett sådant mellanmål när jag kom hem från skolan.
 
Ikväll hade vi gäster över på middag. Det var riktigt trevligt! Vi åt god mat och pratade mycket. Annars så har dagen varit bra. Det gick bra i skolan och att vara med Katrin var jätteroligt. Tills imorgon har jag historia läxa, ska nämligen läsa sidor i historia boken men tror min bok är i skolan så det är lite svårt. Är trött också så nu ska jag ut på en promenad med hundarna och sen ska jag sova. 
 
Om jag bad er att berätta vad feminist är vad skulle ni säga då? Har grubblat länge. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback