15 saker

Oj vad hände igår? Jo det ska jag berätta, jag var så trött och så upptagen hela kvällen att det inte fanns tid till att blogga. Tänkte på det sent på kvällen men bestämde mig för att sova istället. Dock hann jag göra en nomineringsgrej till instagram där man ska skriva 15 saker om sig själv, här har ni den: 
 
1. Jag gillar namn vilket är ganska konstigt... Frågar ofta vad folk heter i mellannamn. 
2. Jag heter Madeleine i mellannamn.
3. Jag och Alex har varit tillsammans i 550 dagar. 
4. Jag gillar verkligen att blogga och vill lyckas med min blogg, dock har jag glömt att blogga idag...
5. Mitt favoritämne i skolan är nog svenska eller jag tycker iallafall om att skriva, tillexempel uppgifter.
6. Jag vill bli polis.
7. Min systemkamera är sönder och jag är beroende av den. 
8. Jag gillar inte att vara negativ och tycker det tar för mycket tid och energi - så jag undviker det så mycket som möjligt. 
9. Man kan säga att jag har två landställen att åka till. Ett i Trosa som mamma har och ett på Gotland som pappa och min styvmamma har.
10. Om man skulle räkna med djuren på Gotland som "mina" djur så skulle jag ha två hundar, tre katter, två hästar, 5 (?) höns och runt 15 får.
11. Jag säger oftast vad jag tycker och är inte rädd att vara mig själv.
12. Jag är moster till lilla Liam som är sötare än smör.
13. Jag älskar att vara kreativ; pyssla, snickra, forma och så vidare... Tills jag måste städa efter mig.
14. Jag har gått på judo (två lektioner typ...), gymnastik, badminton och handboll. Dessutom har jag testat på kickboxning och "vanlig" boxning, sen har jag säkert glömt något.
15. Jag tror att jag är en rallyförare när jag övningskör och ska växla...
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback