But first let mig take a selfie.

Jahap... Då var det måndag igen då! Men vi ska inte klaga. Som ni har sett överallt så har det snöat... Jag fick reda på det genom instagram, haha. Men men, pappa och Fia säger att det inte är så kallt ändå. Prata även med mamma i mobilen och hon sa att det var helt okej varmt, så det är ju skönt. 
 
Om ni undrar varför jag bloggar nu så kan jag berätta att det är för att jag har tid över. Vaknade 7 imorse men gick upp 20 minuter efter och sen dess har jag varit hur seg som helst men ändå är jag klar nu? Oj, skönt! Det har bara rullat på och jag har hittat allt jag ska ha med mig och på mig. 
 
Men även jag ska snart bege mig ut i snön. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback