Fjong

 
Ser ni min extremt söta lila fjong som jag har i mitt hår? Tycker den är riktigt rolig och tycker faktiskt om den! Blir så här efter en dag med toffa. Kom och tänka på Pippi nu, kanske jag är en liten Pippi Ida? 
 
Idag har varit en bra dag. Kom till skolan och hade samhällskunskap, vilket var kul. Sedan hade vi matematik vilket också var kul. Löste även det som bekymrade mig i måndags, så nu mår jag bra igen och är glad som vanligt. Har precis ätit upp min skål med glass och pappas hemgjorda chokladsås så fick en liten kick av lycka.
Det som jag även har gjort idag är att ha varit på gymmet, där gick det sent men tills slut gick det bra. Kämpade på som attan och kände mig riktigt nöjd efteråt. Stretchade efter träningen och hoppade in i duschen sedan satte jag mig på bussen hemåt. Gjorde fyra mackor med yoghurt till mig och pappa och åt de och sedan så sprang jag ner på gatan för att vinka hit brorsan. Han kom upp och så åkte han, jag och pappa till båtmässan och var där i några timmar. Visar er bilder strax! Avslutade finbesöket med thaimat idag igen, inget slår det.
 
Det har varit min dag idag. Hur såg eran dag ut? 
 
Och en till fråga till er: Efter ni har tränat stretchar ni då?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback