Idag

Kvällen har varit bra. Tror nog att jag stod i duschen i en halvtimme... Men jag hade inte riktigt koll på tiden...
 
Iallafall så har jag idag varit i skolan som vanligt och spenderat dagen med vänner. Började 10.15 idag, vilket var otroligt skönt kan jag berätta. Efter skolan så åkte jag till Friskis och Svettis och tränade i en timme och stretcha i en kvart. Skönt! Idag kändes det som ett bra träningspass, så jag är nöjd. Sen hämta pappa upp mig och jag fick övningsköra hem. Det gick bättre idag så det var också kul!
 
Planen för imorgon är att åka till Friskis igen och träna lite med en kompis som heter Nathalie. Skitkul! Sen ska jag förmodligen hem och plugga. Superduperplugga! 
 
Har inte så mycket att säga...
 
 
Min dator vägrar att vända denna bild, så ni får tyvärr leva med detta...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback