Idag

Nu har jag äntligen tid att slänga in ett litet inlägg. Min dag hittils har varit fullspeckad! Ojoj... Vaknade bredvid min kärlek runt nio tiden och låg kvar och myste lite, sen runt tio så åt vi frukost och sedan så frågade mamma om vi ville med ut och promenera och självklart ville vi det. Så jag klädde på mig bra och varma kläder eftersom jag har haft lite ont i halsen och sedan så åkte vi till Hellasgården. Mamma sprang ifrån mig och Alex som gick, men skönt var det, tror vi gick nästan tre km vilket inte är så mycket men väldigt skönt. 


Sen släppte vi av Alex i älta gård så han fick ta bussen hem och så handlade jag och mamma. Sen fick jag övningsköra hem och sen jag kommit hem har jag duschat, ätit, pluggat, fikat och pluggat lite till och nu ska jag äta middag för snart ska mamma och jag bege oss till biografen och kolla på bio.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback