Idag

Fuskade lite... Som ni märker så blev det inget bloggande igår, vilket var synd men jag hade det bra och hoppas ni också hade det. Jag slutade i skolan kanske någon gång vid kvart i fyra. Då tog jag det faktiskt lugnt hem, när jag kom hem så satte jag mig vid skrivbordet med Nybyggarna i repris på datan och städade mitt skrivbord lite. Skönt. Sedan så målade jag naglarna, tog bort det, städade lite till vid skrivbordet, slängde massor av papper, funderade på hur mycket jag skulle vilja ha en brevvän, pluggade lite tyska, kollade på talang och gosade med min katt Skorpan. Så där såg min dag ungefär ut, just det!... Jag la över massor av bilder från mobilen till datorn också! Sen uppdaterade jag min mobil och så vidare och tillslut så var klockan 10 och jag var trött. Somnade ungefär en halv timma efter. Skönt!

Idag så börjar jag 10:15 vilket betyder sovmorgon, otroligt skönt! Men sitter nu på bussen på väg till skolan så snart är jag där, vilket också är okej! Har tyska som första lektion idag.

Hoppas ni får en super bra dag var ni än är, så ska jag också ha det och njut av solen! 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback