Just nu

SENASTE
Smset: " Katten dissa mig :/ ".
Mobilsamtalet: Alex.
Dryck: Cola.
Gången du grät: Igår.
Sång du lyssnade på: Du söker bråk, jag kräver dans. 
 
DINA TRE..
Favoritfärger: Turkos, svart och vit.
Favoritplagg: Jeans, pjamasbyxor med t-shirt och one-piece. 
Favoritämnen: Svenska, samhällskunskap och historia.
 
HAR DU NÅGONSIN
Brutit av en penna: Ja, skjut tuff. 
Rökt: Nej.
Förlorat någon som betytt mycket: Ja.
Haft ett seriöst förhållande: Har*.
 
I ÅR HAR DU
Lärt känna en ny vän: Nyår om det gills, som jag kommer på nu...
Skrattat så du börjar gråta: Har för mig det. 
Fått reda på att någon snackat skit om dig: Tyvärr.
Pussat en kompis: Väldigt ofta. 
Fått ditt hjärta krossat: Nej. 
 
 
 
// Bild: Weheartit //

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback