Kina mat

Oj, så mycket har hänt sedan jag blogga sist. Det första jag gjorde var att gå och pantade flaskor och tjänade 56kr. Yay! Det jag sedan gjorde var att spelade Sims 3. Sedan gick jag och pappa till Kina resturangen vid Medborgarplatsen. Hur gott som helst! På vägen hem gick jag och pappa in på Lidl och handlade lite. Sedan kom vi hem och jag hoppade in i duschen. Hoppade ut ur duschen och spelade mer Sims 3. Och sedan gjorde pappa glass med hans chokladsås.
 
Idag har varit en bra dag och den ska inte låtas förstöras med att inte sova. Så godnatt mina kära vänner. Hoppas ni sover bäst! 
 
 

Kommentarer
Postat av: anonym

Hej Ida!
Du har inte nämnt din pojkvän på ett tag, är ni fortfarande tillsammans? Om inte så tycker jag att det är tråkigt att höra, ni var ett fint par.

2014-03-19 @ 22:45:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback