Less

Godnatt typ... Är så trött att jag knappt orkar sitta upp, därför ligger jag ner i sängen och ser på talang som jag missade idag. Så kan det gå ibland...
 
Idag har varit en full dag. Kom till skolan och hade det bra, var trött men annars var det bra. Men efter lunch så ändrades det, men det som hände ska jag snart lösa så det är okej. Åkte efter skolan hem till mamma och hämtade och lämnade lite saker. Sedan så begav jag mig till gymmet där det var helt fullt... Knappt någon idé att vara där, men jag körde på så gott jag kunde. Testade att göra benpress i maskin på 100kg och det gick men ska testa igen på onsdag och se om jag gjorde fel... För det var inte så jättesvårt... Pappa hämtade mig efter kanske 40-50 minuter på gymmet och så åkte vi hem till Söder. Sen dess har jag inte gjort mycket... Plockat ihop smutskläder, duschat, kollat på Nybyggarna, ätit mat, kollat på Talang, tagit lite choklad och bara tröttnat så nu är jag less och tänkte sova. 
 
MEN IMORGON MINA VÄNNER, DÅ ÄR DET EN NY DAG. 
 
 
Sikken gammal bild, där bor jag fortfarande i Villan med pappa och har rälsen i munnen. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback