Liam.

Tidsinställt. 
 

Godmorgon alla trötta, söta, pigga, glada, arga osv! Hoppas ni sov otroligt gott inatt, själv så hoppas jag att jag också sov gott, det vet jag inte riktigt eftersom jag skriver detta halv tio den 11 mars 2014, dvs igår för er som läser det idag - komplicerat. 
 
Idag ska jag ju tvätta min pappas bil, men det är inte det enda. Jag ska nämligen även passa min systerson med min pappa i 6 timmar idag. Superkul! Vi ska åka runt lite med bilen... Först ska vi nog till farmor och fika hos henne och sedan ska vi åka till pappas jobb, gå på promenader och så vidare. Jättetrevligt. Det är därför jag inte kommer ha tid att blogga under dagen. Men förhoppningsvis så gör jag det senare ikväll, hoppas ni får en superbra dag! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback