Min dag

Snart läggdags... Nja... Men snart. Har varit otroligt trött idag! Dock så fick jag sova till halv åtta imorse, men ändå var jag extremt trött idag som sagt. Tjugo i nio gick jag till Eriksdalsbadet då min skola har haft friluftsdag och vi fick välja vad vi skule ha för aktivitet och jag valde då att bada på eriksdalsbadet. Wohop, kul hade jag iallafall men trött. Jag och Katrin simmade 16 längder sammanlagt och då hade vi riktigt ont i armarna, det tog i lite om vi säger så. Runt 12 så gick jag hem och åt lite lunch som bestog av två mackor med smält ost och drickbar yoghurt. Sen låg jag i sängen och har sett väldigt många avsnitt av Criminal minds och Cougar town. Pappa och jag gick och köpte lite thai mat efter några timmar och sen dess har ätit och pluggat. Känns som en helt okej dag. 
 
 
// Cougar town på bilden högst upp och Criminal minds på bilden under // 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback