Sanningar om Ida /Alex

1. Ida älskar sin mobil mer än något anat :P
 
2. Hon kan ibland slå mig i sömnen
 
3. Hon avgudar mig och ber till mig tjugo gånger per dag för att jag är bäst B)
 
 
4. Hon kan ibland bli lite sur när hon är hungrig... lite... bara lite... typ
 
5. Hon myser gärna med sina katter men hatar att mysa med andra katter 
 
6. Lol det står 6 (fniss)
 
 
Svar: Jaha... Okej... Nummer ett stämmer verkligen inte. Jag älskar Alex, mina föräldrar, mina syskon, mina morföräldrar, min farmor, mina djur och resten av min familj och vänner. Men självklart tycker jag om min mobil, vem gör inte? 
 
Nummer fem stämmer inte heller... Jag älskar mina katter och tycker om att gosa med andra katter men ibland kan vissa katter vara lite jobbiga, tillexempel så kan jag inte veta om katten jag myser med som inte är min katt kanske inte tycker om att jag kliar den på magen och då river den mig... :-(
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback