Träning och plugg.

Hej alla sköna människor! Nu är jag äntligen klar med pluggandet vilket betyder att jag kan blogga! Gick bättre nu med pluggandet, trodde det skulle var jättesvårt men det var det inte så det var kul och jag blev taggad på att plugga så jag mår bra! 
 
Jag har inte bara pluggat idag... Utan jag har även varit och gymmat. Slutade 11.45 och då gick jag ner och åt lunch och sedan så åkte jag till Friskis, var klar att gymma 13.05 och gymmade till ungefär 14.00 och då rann svetten vilket är riktigt kul för jag är lite dålig på att svettas. Stretchade ett tag och tog mig sedan hem. Var hemma runt kvart i tre / tre. Sen dess har jag pluggat. Fick gymma själv idag men det gjorde inget för det är ganska skönt att få ta allt i sin egna tackt och få göra det man vill. 
 
Idag körde jag ben och det känns verkligen... Ojoj... Dessutom börjar jag få mera träningsvärk i armarna så detta lär bli kul! Aja jag ska inte klaga, utan det är bara kul att få träningsvärk...
 
Men nu ska jag bege mig ut i snön för att panta flaskor! YOHHHOOO.
 
 
 
 
Jag imorgon: 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback