Vad händer?

Oj nu har jag hunnit med mycket... Har varit på ett Corepass på friskis och svettis och sedan har jag ätit god middag och två efterrätter... Kladdkaka och fruktsallad. Mums! Dushat har jag också gjort. Dessutom har jag även hunnit plocka ihop allt jag skulle ha med mig till pappa och nu sitter jag här hemma hos pappa. Sitter och kollar på Spårlöst, superspännande tycker jag. 
 
Har inte jättemycket att berätta... Imorgon är det skola! Ska bli kul men är ganska trött så ska försöka sova när klockan slår tio. Imorgon har jag lite sovmorgon vilket är skönt på en måndag! Sen har jag en inlämning och mer vet jag inte dagen flyter nog på! 
 
 
♥ SOMMAR ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback