4 maj

Funderar på om jag ska ändra min blogg lite, dvs åt design hållet. Tycker den är så tråkig, sen är det självklart att den blir tråkig när den inte har några roliga och fina bilder i men jag tackar er för att ni fortfarande kikar in! 
 
Dagen som har gått har jag iallafall varit ute på en powerwalk med mammsen, jätteskönt, eller i början var det ganska jobbigt då jag blir så täppt av att gå ut... Kanske så påverkas jag mer av pollen än vad jag tror. Men iallafall blev det en powerwalk på 3,56 km. Nu när vi kom hem så har vi fixat lite med min dator och så. Snart tror jag det är dags för lite lunch, vi får se vi får se. 
 
Jag är iallafall sjukttaggad för att träna MEN jag har väldigt mycket att göra i skolan nu när de nationella proven kommer och så... Och för mig går skolan före, men jag funderar ändå på om jag ska sluta äta skräpmat. Min bror som tränar flera dagar i veckan brukar deffa till sommaren, det är dock inget för mig men att sluta äta skräpmat är ju bra ändå. Vi får se vad som händer...
 
Vad har ni för planer för dagen?
 
 
MEN jag är även besluten om att jag ska äta skräpmat om det är det jag vill ha. För att jag tycker att jag och andra fortfarande måste få unna sig lite skräpmat, som sagt om det är det man vill ha! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback