Åt h*lvete

Nejdå, så negativ är jag inte. Men jag har varit grymt trött idag. Gick i skolan till kvart i fyra och hade ett nationella prov, i svenska, läsförståelse. Som jag har en magkänsla att det gick bra! Efter skolan så skyndade jag mig till Friskis och insåg då att det inte skulle bli så kul där, det var nämligen proppfullt. Gymmade i kanske lite mer än en timme och under den tiden så stod jag nog och köa efter vikter i 20 minuter (kan överdriva en aning), vilket är riktigt irriterande då jag bara gick runt där och såg ut som jag inte gjorde något alls. Haha... I slutet av mitt träningspass så försvann de flesta och det blev mer plats. Skönt, med stort S. Körde några sista övningar och gick sedan och stretcha. Duschade efteråt och gick ner till busshållplatsen för att vänta på pappa. Vi åkte hem till mamma och jag fixade alla mina grejer + en anna sak men det får ni se imorgon! Väl hemma hos pappa så började jag laga mat och det slutade med att jag gjorde middagen och pappa tvättade våra smutsiga kläder, han dammsög även, duktigt! 
Och nu sitter jag här, trött och dann. Men men snart ska John Blund komma hit och natta mig och då får jag sova skönt! 
 
Imorgon har jag inte mycket på schemat funderar på att åka hem och KANSKE träna lite mage och sedan bara slappa. SNAAAAARKKKK... John Blund är inte långt borta nu.
 
// Rebecca och jag - jag och mamma //
 
Idag hade jag kepa och såg fett ball ut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback