Kunde knappt

Idag har det både varit en bra och lite av en dålig dag. Hade enormt kul igår, träffade massor av kompisar vid den Maj-brasan jag befann mig vid. Jättekul! Kom hem till Alex runt elva tror jag. Då var Alex otroligt trött och ungefär en timma senare somnade vi. 
 
Imorse vaknade jag av Alex halv nio. Det var lagom populärt, jag var nämligen väldigt trött. Men vi låg kvar i sängen jättelänge! Tillslut gick vi upp och åt frukost, gott. TIll lunch gjorde vi amerikanska pannkakor, mums! 
Runt tre tog vi bussen upp till centrum och sedan så åkte jag hem. 
Väl hemma så tog jag min väska som redan var packad och begav mig till gymmet. Träffade två jättetrevliga killar där som jag stod och pratade med ett tag innan jag åkte hem och fixade god middag. 
 

Kommentarer
Postat av: nanni

ser ut som en runkbulle

2014-05-07 @ 08:54:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback