Nationella prov Svenska

Nejmen längesedan. Nä jag skoja bara... ;-) Idag har jag spenderat min dag i skolan som de flesta andra vardagarna, kuligt! Hade naturkunskap till lunchen, fick tillbaka en uppgift som jag gjort och blev riktigt lycklig! Gick sedan på lunch som sagt, till lunch var det ris och chicken nuggets. Vilket var väldigt smarigt. Efter lunchen gick jag på elevrådsmöte, men gick därifrån lite tidigare för att gå och fixa mig inför nationella prov i svenska. Vi skrev som nästan alla andra 97or skriftligt prov och jag tror att det gick bra, det kändes iallafall så. Vi fick välja ett ämne att skriva om och hur man skulle skriva. Jag valde att skriva om skillnaden mellan tjejer och killar. Eftersom jag har så många åsikter så kändes det perfekt för mig. Blev klar efter lite mer än en timma och åkte då hem, fick sällskap en bit av Linn och sedan så pratade jag i telefon med Nicole i ungefär 19minuter. Sedan dess har jag suttit och kollat på youtube och så. Nu "lagar" jag mat, rättare sagt: väntar på att maten ska bli klar. Nomnomnom...
 
 
// Från imorse //

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback