Nattsömn

Dags för sängen. Är nämligen så sjukttrött vilket jag varit hela veckan... Men idag har det varit en extra jobbig dag, så jag tänkte mig nu att jag har tillstånd av staten att gå och lägga mig. Men först! Vet inte vad som kommer först faktiskt... Haha... 
 
Imorgon blir det att bära min fina kungakrona igen. Det är ju nämligen torsdag och för er som läst mitt inlägg om killergame förstår nog vad det betyder. För er som inte har läst det inlägget men är lite intresserade, läs det här: http://ibu.blogg.se/2014/may/killergame.html
 
Önska mig lycka till, förhoppningsvis så kan jag döda mitt offer. 
 
Nej nu somnar jag...  Godnatt på er hoppas ni får en godnatts dröm. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback